Inställt poolspel på söndagen - Lördagen spelas som tänkt
2023-11-24 15:08

Tyvärr måste vi med kort varsel meddela att poolspelet på söndag i Billingsfors av okänd anledning har blivit helt inställt,

Mycket tråkigt, men inget vi kan styra över inom laget!

För er som spelar på lördag

Ni som spelar i poolspelet på lördag gör det enligt som det var tänkt.

För er som skulle ha spelat på söndag

Ni som skulle ha spelat på söndag så blir det tyvärr ledigt MEN matcherna som skulle varit där är flyttade till ett poolspel på hemmaplan lördagen den 9 december med matcher klockan 11.20 och 12.20 och ni som skulle ha spelat på söndag får spela då!
Även ni som inte kunde denna helgen alls har möjlighet att hänga på lördagen den 9 december. Separat kallelse kommer skickas ut till er som är berörda till det nya poolspelet.

Tråkigt att det blev så här då alla tänkta spelare verkade mycket laddade och sugna på matcher. Den som väntar på något gott får alltid vänta för länge, eller hur man nu brukar säga.