Träning med föräldrar onsdag den 10 april!
2024-04-06 19:26

Sista onsdagsträningen nu på onsdag den 10 april så bjuder vi in er föräldrar/vårdnadshavare till att vara med på träningen!

I kallelsen vi skickar ut får ni då gärna ange i kommentarerna om och hur många föräldrar som kan tänkas komma med så får vi lite koll på hur många vi blir.

Lite beroende på hur många föräldrar och barn det blir som kommer så blir det träningsövningar och/eller matcher. Ja matcher kommer det bli! Kom med och utmana våra barn!

Har ni inte en egen klubba så kommer vi ledare ha med oss ett antal extra.

Hoppas vi blir riktigt många!

PS. Det är fortfarande träning som vanligt på torsdagen och det blir sista träningen för säsongen. DS.