Skoghalls Innebandy Utveckling
F14/15
Vi söker hjälp med olika ansvarsposter
2022-10-12 22:49

Hej,

Som säkert de flesta av er vet så söker vi för lagets räkning efter fler som kan engagera sig i de saker som ligger lite utanför själva ledarskapet på planen. Och ännu har vi inte fått några som har hört av sig till oss.

Det vi skulle behöva få på plats så snart som möjligt är ett antal personer som kan vara med och ansvara för och stötta gällande:

• Kassörer för laget (2 personer)
    Dessa personer får tillgång till och hanterar lagets kassa.
  • Kioskansvarig
    Denna person har som ansvar att hantera vår bemanning i kiosken, vilket vi för denna säsongen har vecka 8 och 16 2023, så det är ett tag kvar. Dvs denna personen skall såklart inte bemanna kiosken men ordna så att vi har ett bemanningsschema.
  • Försäljningsstöd
    Denna/Dessa personerna skall kunna vara utlämnare och hanterar av försäljningsprodukter såsom bingokalendrar, bingolotter. Samt ha koll på lagets försäljning av kläder från GUTZ. Alla dessa tre sakerna är inkomstkällor för föreningen och laget där vi inte har föräljningskrav på oss, men där vi önskar att alla försöker sälja en del.

Det är 47 anmälda tjejer i laget och vi känner att vi har ett härligt go på planen på träningarna. Det är verkligen fart och fläkt och alla verkar sugna på att träna.
Det härligt stora antalet kräver också en hel del närvaro av ledare under träningarna och där har vi fått lite mer stöd från er föräldrar som spontant kommit och erbjudet er hjälp och det tas alltid tacksamt emot. Ju fler vi är på planen för att hjälpas åt desto bättre känner vi att träningarna fungerar!

Att ordna med träningarna tar dock en hel del tid så vi huvudledare behöver hjälp med dessa andra sysslor för att det skall fungera flör laget. Och vi har väl en förhoppning om att det med tanke på det stora antalet tjejer som är med i laget att det också finns ett antal personer som kan tänka sig att hjälpa till med dessa administrativa delar.

Känner du att just du kan bidra så tveka inte att höra av dig till oss ledare, till exempel mig som skriver detta, dvs Henrik Hjalmarsson på 0730-391035 eller henrik.hjalmarsson.hh@gmail.com

VI behöver sprida engagemanget bland oss alla så det inte blir för tung börda på nån enskild person.

Poolspel under hösten2023-09-24 15:25