Nästa poolspel blir lördag den 26 november på hemmaplan
2022-11-17 18:50

Nu har det ordnat upp sig med nästa helgs poolspel. Och istället för matcher i Årjäng blir det återigen matcher på hemmaplan där våra två lag möter två lag från GS 86.

Tid: Lördag den 26 november kl 16.00 och 17.10.

Plats: Hammarö Arena, Tassehallen

Samling: 16.30 i Tassehallen

Se till att spelare inte har på sig några smycken (kan ni även tänka på till träningar)

Vi har snålt med matchställ men det kan räcka till alla. Det vi tillhandahåller är bara tröja och räcker inte de till hela lag så kompletterar vi med  färgad väst. Så egna shorts skall ni ha.
Glöm inte glasögon och klubba. Vi har några få att låna ut också.

Då det är hemmaplan behöver vi ledare hjälp med följande funktioner:

• Sekretariat
    Starta klocka, stoppa klocka varannan minut med tut och sedan starta när spelet börjar igen. ingen protkollföring.
  • Domarvärd
    Bara vara där ifall de unga domarna har några frågor/funderingar. Man får en väst som det står domarvärd på.

Meddela oss gärna ifall just du kan ställa upp med nåt av dessa. Du kan mejla henrik.hjalmarsson.hh@gmail.com eller sms:a 0730-391035.

Kommer ni dit lite tidigare som förälder så får ni gärna vara uppmärksamma om vi ledare ligger efter med byggande av planer och annat ifall ni kan hjälpa till med det sista.

Hälsningar från ledarna