Ny säsong startar 6 september
2023-08-17 20:27

Glada nyheter att vi snart drar igång med innebandyträningen för flickor 14/15 igen.

Träningarna kommer att ligga på:

• Onsdagar 17.30-18.30 i Tassehallen (omklädningsrum 5 & 6 kl 17.00-19.00)
  • Torsdagar 16.30-17.30 i Skoghallen (omklädningsrum 5 & 6 kl 16.00-18.00)

Vi startar igång med första träningen onsdag den 6 september kl 17.30, ni är hjärtligt välkomna både gamla och nya!

Mer information vi vet redan:

• Vårt lag har ansvar för bemanning av kiosken under v43 och v8.
  • Nån gång i slutet av augusti skall det komma ut fakturor för medlems- och träningsavgifter för den nya säsongen och är man ny hoppas vi att det snart kommer öppnas upp med möjlighet att anmäla sig som ny här.

Vi kommer högst troligt kala till ett föräldramöte runt laget här framöver för att prata om hur vi kommer jobba med laget och hur vi ska se till att samordna administrativa uppgifter bland alla föräldrar. Vi som är tränare/ledare behlver hjälp med de övriga sysslor som finns som att hantera bemanningsschema till kiosk, ordna med försäljningar, stöd med funktionärer vid hemmamatcher, medansvar för det ekonomiska och kanske några fler bitar. Vi hoppas att vi på ett konstruktivt sätt kan få detta att funka för alla så ingen blir överbelastad.

Väl mött!
Hälsningar från oss taggade ledare!