Klubbförsäljning av guldhäfte!
2023-09-05 23:04

Alla lag ska i år sälja guldhäftet som är ett rabatthäfte på många butiker runt om på Hammarö. Klädesförsäljning utgår i år och klubben satsar på detta istället.

Guldhäftet är fyllt med fina erbjudanden från lokala företag och samarbetspartners!

Häftet kostar 250 kr och enbart genom att använda tre kuponger på våra matbutiker har du tjänat in häftet! En annan fördel är att häftet gäller ett helt år! (231001-240930)

Intäkterna från försäljningen går till att utveckla hela Skoghalls Innebandys verksamhet hela vägen från Leka Innebandy upp till representationslagen och våra breddsatsningar för att så många som möjligt ska kunna spela innebandy!

Vi kommer att börja dela ut guldhäften redan på första träningen imorgon onsdag den 6 september.
Det är ju bra att vara med tidigt med försäljningen.

Kompletterande och mer detaljerad information har skickats ut via mejl till alla er som är anmälda i laget.

Hoppas vi ses imorgon på första träningen!