Skoghalls Innebandy Utveckling
F14/15
Poolspel på hemmaplan 28-29 oktober
2023-10-19 19:37

Nu är det dags för säsongens första poolspel och det på hemmaplan!

Det sker inte denna helg men nästa, den 28 och 29 oktober.
På lördagen spelar två av våra lag och söndagen det tredje laget.

Inom kort kommer ni spelare bli kallade till både lördagens och söndagens poolspel. Vi önskar att ni anmäler er till de dagarna ni kan, vilket kan vara båda. Det betyder inte automatiskt betyda att ni kan behöva spela båda dagarna. När anmälningstiden gått ut kommer vi ledare att fördela spelarna lämpligt på de två dagarna och ni kommer bli informerade vilken dag du får spela.
Om det skulle bli så att vi får lite för få spelare någon av dagarna kommer vi fråga om någon kan tänka sig att vara med båda dagarna.
Vi vill att ni anmäler er senaste tisdag den 24 oktober så vi hinner fördela lag och återkoppla och lösa eventuella problem i tid innan helgen.

Då det är hemmaplan så är det också vi som har ansvaret för att bygga planer, sköta tidtagning och ha domarvärd. Om någon/några redan nu kan tänka sig att vara med och bemanna dessa positioner under dessa dagar så får ni gärna göra oss uppmärksamma annars räknar vi med att vi får föräldrar på plats att hjälpa till med detta.

För er som ännu inte betalat in medlems- och träningsavgift gör det snarast då det är ett krav för att kunna vara med på poolspelet.

Lördagens matcher spelas:  (fulla spelprogrammet)
Skoghalls IBK Utveckling Blå - GS 86 AIF 3
Skoghalls IBK Utveckling Röd - SK Örnen

Dotteviks IF F14 Blå - Skoghalls IBK Utveckling Blå
Dotteviks IF F14 Röd - Skoghalls IBK Utveckling Röd

Söndagens matcher spelas: (fulla spelprogrammet)
Skoghalls IBK Utveckling Vit - Billingsfors IBK

IFK Heden 2 - Skoghalls IBK Utveckling Vit

Matcher spelas båda dagarna kl 11.50, 13.00 och 14.10. 13.00-matcherna blir alltså alltid en pausperiod för våra lag.

Hoppas vi får till ett riktigt kul första poolspel!
Välkomna

Poolspel under hösten2023-09-24 15:25