Bemanning kiosken - vakant plats på lördag eftermiddag
2023-10-25 20:41

Vi har dessvärre fortfarande en vakant plats i vårt kioskbemanningsschema för denna veckan. På lördag klockan 13-18 så saknar vi en person.

Finns det någon som har möjlighet att fylla den platsen, kanske någon som idag är uppställd på vecka 8 nästa år som kan flytta just nu, eller nån som kan tänka sig att ta en extra tid?

Vi märker ju att med det antal spelare vi är i laget så kommer det inte räcka med att varje familj bara tar en kiosktid utan det kommer behövas att några får ta två.

Hittar vi ingen lösning inom mycket kort så ser jag ingen annan lösning än att vi får ringa in en vikarie och betala med lagets kassa. Och det är klart att vi helst vill att lagets kassa skall kunna gå till andra aktivieter/cuper i framtiden än detta.

Har just du möjlighet att ställa upp så hör gärna av dig till via mejl till Henrik,  henrik.hjalmarsson.hh@gmail.com eller sms:a/ring på 0730-391035.